لابلای باران هم آلت است

شعر گفتیم و بی شعوری خواندنم

لابلای باران هم آلت است

شعر گفتیم و بی شعوری خواندنم

دعای سال نو!! حتما بخوانید

حتما حتما حتما بخوانید -- بد نیس بعضی وقت ها جدی بشیم

 

     خداوندگارا همه ممالک دنیا را به سمت پیـشرفت رهنمون شدی ، ما را عقب گرد فرمودی تـو را شـکـر  می گوییم که لذت زندکی در تاریخ صدر اسلام وحتی جاهلیت قبل از آن را به ما عطا نمودی .

     خداوندا اگر چه شکمهایمان گشنه است، اگر چه حقوقی نمی گیریم ، اگر چه هزار آرزو در یک جیب و هزار تومان در جیب دیگر داریم تـورا شکر می گوییم که ما را از نعمت انرژی اتمی برخوردار خواهـی کرد و در چـشم دشمنان حسـود همچـون خاری قـرار دادی . فقط خداوندا کاری نکن که مارا از چشم بیرون بیاورند ودر زباله دان بیندازند .

     خداوندا اگر چه ما را اجازه آزادی نفرمودی تورا شکر می گوییم که طعم تلخ اسارت در  کشور خود را چشاندی که در عاشورا به یاد حسین تشنه لب زار بزنیم هر چند اوست که باید به حال ما بگرید .

     خـداوندا تو را شـکر می گوییم که پـول و ثروت را همه به عربستان دادی ولی در عوض ما را در اسلام ناب  غرق ساختی و اینگونه عدالت فرمودی .

     خداوندا اگر آزادی نداریم ، اگر هر روز بر سرمان میکوبند لااقل چندین مجلس داریم و هر سال دعوت چوپانان جامعه را لبیک گفته رای می دهیم . پروردگارا تورا شکر می گوییم که به ما نعمت انجام واجبات اعطا نمودی .

     خداوندا تو را شکر می گوییم که نجابتی همچون اسبان ، وفاداری همچون سگان ، اجماعی همچون گوسپندان  و هوشی همچون ماهیان آموختی وبدین وسیله اشرف مخلوقات خود کردی .

     گویند اگر کسی در عمر خود جهاد نکند وآرزوی آن را  نیز نداشته باشد کفر ورزیده ، خداوندا تو را شکر میگوییم  که هزاران دشمن برایمان آفریدی و هر روز به تعدادشان می افزایی طوری که هر روز مرگ خود را در مقابل چشم داریم و جز جهاد در راه تو راهی نداریم .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد